عمومي عمومي .

عمومي

چسب اپوكسي و انواع آن ها

از چسب اپوكسي چه استفاده هايي ميتوان كرد؟ اين چسب يكي از پرمصرف ترين مواد براي استفاده در زمينه هاي گوناگون مي باشد. چسب اپوكسي م براي فلزات، پلاستيك و چوب مناسب است اين چسب متشكل شده::۰ از دو جز قبل از استفاده  اين دو را بايد با هم مخلوط كرده به محض اينكه اين دو چسب را با هم مخلوط كرديد عمر مصرف چسب شروع ميشود و گاه اين چسب چند دقيقه دوام دارد و گاه چند ساعت نهايتاً چند ساعت نياز دارد تا به استحكام و چسبندگي برسد.

 شركت ما در زمينه چسب هاي اپوكسي فعاليت هاي قابل توجهي را داشته و به صورت كلي و جزئي به فروش مي رساند اين شركت چسب هاي اپوكسي را توليد در زمينه صادرات نيز فعاليت دارد قبل از استفاده از چسب اپوكسي ابتدا سطوح را سمباده كشيده و سطح را از آلودگي و گرد و غبار پاك مي كنيم سرنگ چسب را آماده كرده و اينكه آن را ببريد و به قسمت مساوي در يك ظرف تميز ريخته و مخلوط كنيد.

مقدار كمي از اين چه اثري روي ست ريخته و چند ساعت بعد خشك مي شود و قابليت چسبندگي بالايي را دارد انواع چسبهاي اپوكسي داراي مقاومت بالا و چسبندگي فوق العاده براي چسباندن و ترميم سطح وسيعي را دارند چسب هاي بوكسي را مي توان در شكل ها و اندازه هاي متفاوت در شركت ها پيدا كرد و اين شركت چسب اپوكسي را تضمين كرده و با بهترين كيفيت در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد.

اگر قطعه اي از ما بيا صندلي شما شكسته باشد يا تركيب برداشته با چسب اپوكسي به راحتي مي چسبد به  راحتي هم نمي‌توان آن را رنگ كرده و هم رنگ چوب در بياوريد.

 در صنعت ساختمان سازي ميتوان از چسب سنگ اپوكسي استفاده كرد چسب سنگ اپوكسي معمولاً از دو نوع چسب اپوكسي دوقلو است.

به دليل مزاياي بالا از جمله سرعت خشك شدن سريع استحكام عالي و مقاومت در برابر گرما و سرمايه ميباشد. چسب اپوكسي براي چسباندن و يا ترميم قطعات سنگي در صنعت ساختمان سازي استفاده مي شود چسب سنگ اپوكسي كه معمولاً دوقلو مي باشد بسيار استحكام دارد و در برابر گرما و سرما مقاوم است.

براي اطلاع از سازهاي چسب ها و نحوه اتصال آن به سايت شركت ما رفته تا بتوانيد اطلاعات جامع و گسترده اي را جعبه اين محصول در شركت ما به دست آوريد چسب دوقلوي پروكسي براي نصب سنگها و فلزات و آهن و فولاد نيز كاربرد داشته چون قابليت رنگ پذيري را دارد مي توان آن را براي قسمتهاي مختلف استفاده كرد و به هر رنگي كه بخواهيد دربياوريد جالب اينجاست كه اين چسب براي قايق فوق العاده مناسب بوده و به راحتي در زهاو شكافهايي را كه در قايق به وجود آمده را بسته و از بين ميبرد اگر نشستي در قايق پيدا شود براي برطرف كردن آن از چسب اپوكسي استفاده مي كنند اين چسب براي سطوحي كه دائماً در آب غوطه ور هستند بسيار عالي مي باشد.

شركت ما خدمات گسترده اي در زمينه انواع چسب به تمامي نقاط كشور عرضه مي دارد.

تميز كردن و پاك كردن چسب دوقلوي اپوكسي كار ساده و راحتي نيست ولي اگر شما اشتباهي به ميزان زياد استفاده كرديد و خواستيد آن را پاك كنيد چند روش وجود داردتينرو الكل به نرم شدن چسب كمك مي‌كند و فقط كافيست يك پارچه را با تينر يا الكل آغشته كرده و روي چسب بكشيد خواهيد ديد كه چسب پاك مي شود و استون ويا سركه نيز براي پاك كردن اين چسب مناسب است. براي راهنمايي بيشتر از متخصصان با تجربه ما كمك بگيريد با شركت ما با شماره تلفن هاي زير در تماس باشيد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۱۹ توسط:مفرد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :