عمومي عمومي .

عمومي

لوازم آرايشي را چگونه انتخاب كنيم؟

امروزه خريد لوازم آرايشي اصل و مرغوب دغدغه بسياري از مردم ايران مخصوصا بسياري از خانمها و بانوان ايران است.

اگر بخواهيم تعريفي از لوازم‌ارايشي بهداشتي  داشته باشيم اينطور مي توان گفت كه لوازم آرايشي بهداشتي به منظور بهسازي  ظاهري يا بوي بدن انسان به‌كار مي‌روند.

 لوازم آرايشي شامل كرمهاي محافظت‌كننده از پوست پودرها ،عطرها ،رژلب، لاك ناخن ،مواد آرايشي چشم وصورت ،انواع رنگ هاي مو، انواع لوسيون هاي بدن، ضد بو ،محصولات مربوط به نوزادان ، انواع روغن ها و ديگر انواع محصولات مي باشند.

در آمريكا سازمان غذا و دارو كه محصولات آرايشي  بهداشتي را قانون گذاري مي كند تعريف محصولات آرايشي اينگونه است.

محصولات در نظر گرفته شده براي استفاده در بدن انسان براي پاكسازي ،زيباسازي، بالا بردن جذابيت يا تغيير ظاهر بدون اينكه تاثير بدي در ساختار يا عملكرد بدن بگذارد.

با اين توضيحات حالا مي خواهيم بدانيم كه چه راه هايي وجود دارد تا خانوم هاي عزيز بتوانند لوازم آرايشي بهداشتي اصل را تهيه كنند تا همين كه هزينه‌هاي گزاف  پرداخت نكند و همين كه در آينده پوست آنها دچار عوارض و مشكلاتي نشود.

اولين و مهمترين نكته درباره خريد لوازم آرايشي اصل اين است كه برندهاي لوازم آرايشي اصل را بايد فرد بشناسد و قبل از خريد هرگونه لوازم آرايشي تحقيقات لازم را انجام داده باشد تا بتواند لوازم آرايشي اورجينال و اصل را از تقلبي و فيك آن تشخيص دهد.

وقتي فردي تحقيقات لازم را انجام داده باشد و اطلاعات كافي راجع به اصل يا تقلبي بودن لوازم آرايشي داشته باشد انتخاب بهترين لوازم آرايشي برايش آسان تر  مي باشد .

خريد محصولات آرايشي اصل موضوعي است كه تمامي خانم ها بايد به آن توجه ويژه داشته باشند چون لوازم‌ارايشي در تماس مستقيم با پوست بدن قرار دارد و اينكه ما بتوانيم لوازم آرايشي اورجينال تهيه كنيم از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

امروزه در بازار لوازم آرايشي زيادي وجود دارد كه تشخيص اصل از تقلبي بودن را براي ما كمي سخت و دشوار كرده است لازم به ذكر است كه تشخيص اورجينال بودن از بدل لوازم آرايشي يك نياز براي بانوان عزيز مي باشد.

 مخصوصاً براي خانم هايي كه به پوست خود اهميت زيادي مي‌دهند.

امروزه فروشگاه هاي زيادي به صورت آنلاين لوازم آرايشي را به فروش مي رساند توجه داشته باشيد كه شايد اين فروشگاهها قيمت و كيفيت خوبي را داشته باشند اما با يك بررسي كوتاه و ساده از سايت هاي برند خارجي به اين نتيجه مي رسيد كه بيشتر فروشگاه‌هاي آنلاين محصولات آرايشي اصل را به فروش نمي رسانند .

در واقع آنها محصولات شركتي  و ساخت كشورهاي ديگر را به جاي برند هاي اورجينال براي فروش با قيمتي كمتر در سايت خود قرار ميدهند.

البته قيمت تنها مبناي اصل يا فيك بودن يك محصول نيست در واقع مي توان اينطور گفت كه محصولات اورجينال به محصولاتي گفته مي‌شود كه خود كشور سازنده ،آن محصول را توليد كرده باشد و تمامي قوانين و فرمولهاي محصولات رعايت شده باشد .

 نكته مهم ديگر اينكه بالاترين حد استاندارد يك شركت بر روي آن محصولات اعمال شده باشد تا بتوان اسم آن محصول را اورجينال گذاشت.

وقتي ما صحبت از فكر بودن لوازم آرايشي مي‌كنيم به اين معني است كه كيفيت و استاندارد محصول به اندازه نيست كه رضايت بخش باشد مخصوصا براي لوازم آرايشي كه با پوست و موي فرد سر و كار دارد.

 با كمال تاسف در كشورهاي جهان سوم براي فروش بيشتر محصولات كه از لحاظ اقتصادي با صرفه باشد شركت هاي كپي كننده اين محصولات را با كيفيتي بسيار پايين تر از استاندارد توليد كرده و به اسم محصول اورجينال به بازار عرضه مي‌كنند و مطمئن باشيد كه محصولات آرايشي فيك براي سلامت پوست صورت و بدن شما ضرر دارد.

فروشگاه لوازم آرايشي بهداشتي ما به دليل تجربه تخصصي كه در زمينه لوازم آرايشي بهداشتي دارند فقط و فقط محصولات آرايشي اورجينال را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد فروشگاه ما مشاوره‌هاي تخصصي خيلي خوبي در اختيار مشتريان خود براي خريد لوازم بهداشتي قرار مي‌دهد در مجموع مي‌توان گفت كه يكي از راه هاي كه مي توان محصولات اورجينال را از فيك تشخيص داد قيمت آنهاست .

يكي ديگر از روش هاي موثر در تشخيص لوازم آرايشي اصل توجه به ليبل محصول است . به عنوان مثال ليبل به كار رفته در بعضي از لوازم آرايشي اصل زرد رنگ مي باشد در صورتي كه در نمونه‌هاي مشابه و تقلبي اين محصول ليبل نصب شده سفيد رنگ مي باشد.

بانوان عزيز بايد به اين نكته توجه ويژه داشته باشند.

توجه به اصالت كالايي يكي  ديگر از راههاي تشخيص لوازم آرايشي اصل از فيك مي‌باشند .

لوازم آرايشي اورجينال داراي مجوز از وزارت واردات و داراي برچسب اصالت كالا مي باشد.

قسمتي روي اين برچسب وجود دارد كه با خراشيدن آن مي توان يك كد ۱۶ رقمي را مشاهده كرد اين كد را مي‌توان به شماره ذكر شده در برچسب اصالت كالا ارسال كنيد و بعد از ارسال اين كد تاريخ توليد، تاريخ انقضا ،شركت مبدا و يا كشور سازنده و نام محصولات و كليه اطلاعات مربوط به آن محصول براي شما ارسال مي شود.

در صورتي كه اطلاعات محصول با اطلاعات مشاهده شده همخواني نداشته باشد در اصل بودن آن شك كنيد.

 از ديگر روشهاي مهم در تشخيص اصل بودن لوازم آرايشي نوع بسته بندي محصول و كيفيت  آنها ست لوازم آرايشي اصل و با كيفيت بسته بندي مناسب و مرغوب دارد و روي بسته‌بندي توسط سلفون آكبندي مي‌شود .

 همانطور كه در بالا به آن اشاره شد خريد لوازم آرايشي بهداشتي يكي از الزامات براي هر خانم به حساب مي‌آيد كه خريد آن براي بسياري از افراد و هم استفاده از اين محصولات بسيار لذت بخش مي باشد .

 نكته مهمي كه يك هديه بسيار خوب و مناسب مي باشد و هر خانمي را قطعا خوشحال مي‌كند.


 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۳۹ توسط:مفرد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :