عمومي عمومي .

عمومي

گردن بندهاي طبي سخت

گردن بند طبي از محصولات طبي پركاربرد مي باشد كه موارد استفاده متعددي دارد . گردن بند طبي طراحي شده است تا در نتيجه يك پشتيبان مناسب باشد براي ستون فقرات در ناحيه گردن تا ثبات مناسبي در اين قسمت ايجاد گردد . از گردن بند طبي براي اين كه ناحيه گردن بي حركت بماند استفاده مي شود و در نتيجه اگر ستون فقرات گردن در اثر هر مشكلي آسيب ديده باشند و تحت درمان باشند نياز به استفاده از گردن بند طبي مطابق با نظر پزشك مربوطه توصيه مي گردد . براي دردهاي شديد بايد درمان هاي موثرتري تحت نظر پزشك تجويز شوند . گردن بند هاي طبي يكي از محصولات مفيدي هستند كه مي توان از آنها براي پيشگيري از دردهاي گرن و همين طور مديريت اين دردها استفاده كرد . براي اين كه ناهنجاري هاي مختلفي كه در ناحيه گردن وجود دارد برطرف شوند و يا براي برطرف كردن ضعف عضلات استفاده از گردن بند طبي پيشنهاد مي شود . براي پشتيباني مناسب از ناحيه گردن زماني كه بدن در دوره بهبودي قرار دارد مي توان از گردنبندهاي طبي استفاده كرد . اغلب مواقع دردهايي وجود دارند كه براي درمان آنها استفاده از گردن بند طبي شايع مي باشد كه از جمله براي درمان در مواقعي كه آسيب ديدگي ايجاد شده است مورد توجه مي باشد . آسيب ديدگي ها ممكن است در اثر ورزش ايجاد شده باشند و يا تصادف كه بر ناحيه گردن تاثيرگذاشته اند در اين صورت از گردن بند طبي استفاده مي شود. همين طور كاربرد آن براي دوران نقاهت پس از انجام جراحي نيز موثر است . 

كاربرد مناسب گردن بند طبي

براي اين كه با دردهاي مزمن مقابله شود و در نهايت آسيب هايي كه در اثر رگ به رگ شدن در اين ناحيه به وجود آمده اند رفع شود توصيه به بستن گردن بند طبي در نوع مشخصي مي باشد . گردن بندهاي طبي انواع مختلفي دارند كه براي درمان دردهاي مختلف مناسب هستند . يكي از انواع اين گردنبندها نوع نرم آن مي باشد كه براي ثابت نگه داشتن سر و گردن مورد استفاده است و به همين ترتيب باعث مي شود كه آسيب ديدگي كم شود و يا از بروز ايجاد آسيب جدي ممانعت شود . اين گردن بندها گردن را به طور كامل ثابت نگه نمي دارند اما باعث مي شوند كه حركات در اين قسمت محدود شود . معمولا توصيه به استفاده از اين گردن بندها بعد از كاربرد گردن بندهاي سفت مي باشد تا بهبودي مناسبي حاصل شود . از اين محصول طبي براي برطرف كردن مشكلات جزئي كه در ناحيه گردن به وجود آمده استفاده مي شود و مي تواند اين مشكلات را رفع كند و براي پس از رگ به رگ شدن نيز كاربرد دارد . اين گردن بندها از فوم پلي اورتان ساخته شده اند و در نتيجه جاذب رطوبت نيز مي باشند و مي توانند گردن را به شكل درستي پوشش بدهند . اين محصول داراي انعطاف پذيري مناسبي مي باشد و قابليت شستشو دارد و استفاده از آن ساده مي باشد . 

گردن بندهاي طبي سخت

گردن بندهاي طبي سخت كه پلاستيكي هستند و گردن را به اندازه كافي محكم نگه مي دارند تا حمايت مناسبي در اين ناحيه ايجاد شود . اين گردن بند براي بهبود دردهاي اين ناحيه مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند براي دردهاي مختلف گردن مناسب باشد . با استفاده از گردن بند هاي سفت و سخت حركات گردن به سمت جلو و عقب محدود مي شود و در نتيجه براي افراد خاصي توسط پزشك توصيه مي گردد . اين گردن بند براي افرادي مناسب مي باشد كه دچار آسيب ديدگي شديد در ناحيه گردن هستند و يا براي افرادي كه عمل جراحي انجام داده اند. گردن بندهاي طبي در اندازه هاي مختلفي عرضه مي شوند تا قابليت استفاده از آن براي افراد مختلف وجود داشته باشد . در نهايت لايه خارجي كه در اين محصول وجود دارد محكم بوده و داراي يك تكيه گاه مي باشد و قسمت داخلي آن داراي يك پد نرم است . اگر گردن بند طبي به درستي پوشيده شود و مورد استفاده قرار بگيرد در نتيجه مي تواند نتايج مناسبي براي رفع درد و آسيب ديدگي هاي مشخص داشته باشد . اين محصول طبي معمولا براي گردن دردهاي شديد و درمان هاي خاصي توصيه مي شود و استفاده از آن در نوع مناسب توسط پزشك مربوطه تعيين مي گردد .


 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۴۵ توسط:مفرد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :