عمومي عمومي .

عمومي

بيمه و هزينه ارسال بار از اصفهان به تهران

امروزه همه از حمل و نقل و باربري و تبادلات بين كلانشهرها آگاهي كامل دارند و نمونه بارز آن هم حمل بار از اصفهان به تهران و برعكس مي باشد و علت آن هم براي همه روشن است كه به خاطر وجود واحدهاي صنعتي و توليدي و تجاري زيادي كه در اصفهان وجود دارد ارسال بار در طول  شبانه روز بسيار زياد انجام ميشود.

در شركت ما حمل و نقل بار و محمول روزانه هزاران بار از اصفهان به تهران و بقيه شهرهاي ديگر كشور انجام مي پذيرد حتي بصورت بين المللي در حمل و نقل كالا دستي دارد.شركت ما با افتتاح نمايندگي در اصفهان باعث شده كه حتي با شركتها و ارگانهاي ديگر قرار داد   بسته و آمادگي همكاري خود را اعلام مي دارد در شركت ها هزينه سال بار از اصفهان با تهران متفاوت ميباشد.

مادر شركت خود تمامي تلاشمان را مي كنيم تا هزينه ارسال بار از اصفهان به تهران با نازلترين قيمت در اختيار شما مشتريان عزيز قرار گيرد تبادلات و حمل و نقل محموله و بار از راه زميني قدمتي ديرينه داشته است .اين محموله ها با ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته از اصفهان به تهران و برعكس انجام ميشود.

هزينه و تعرفه باربري از اصفهان به تهران به عوامل مختلفي بستگي دارد تعرفه و كرايه حمل بار با تريلي و همچنين هزينه كرايه وانت بار فرق ميكند.

يا اينكه بخواهيد بار خود را از اصفهان به تهران ببريد يا به شهرستان هاي تهران تعرفه باربري بين شهرهاي مخصوصاً بين اصفهان و تهران متفاوت بوده و امروزه به سختي مي توان شركت يا باربري را پيدا كنيد كه تعرفه و هزينه ثابتي داشته و ليست مشخص و معلومي را به شما مشتري ارائه دهد.

انواع بيمه باربري بر اساس محدوده جغرافيايي

بيمه باربري و حمل و نقل صادراتي:

كالاهايي كه قرار است از ايران به مقصد كشورهاي خارجي حمل گردند نيازمند بيمه نامه صادراتي مي باشند. طبق اين بيمه نامه كالاهاي صادره از كشور ايران تا كشور مقصد تحت پوشش شركت هاي بيمه مربوطه قرار مي گيرند.

در اين نوع بيمه نامه ها بيمه گذار بايد مشخص شود.


بيمه باربري و حمل و نقل وارداتي:

كالاهايي كه توسط اشخاص حقيقي از كشورهاي خارجي خريداري مي‌شوند و به صورت خريد هاي براتي ، بدون انتقال ارز انجام مي‌شوند تحت اين بيمه قرار مي‌گيرند.

خريد اين بيمه براي واردكنندگان كالا اجباري مي باشد.


بيمه باربري و حمل و نقل داخلي:

كليه‌ي توليدات و كالاهايي كه توسط توليدكنندگان و تاجران در محدوده داخلي كشور ايران جابجا شوند ، تحت پوشش اين بيمه قرار مي‌گيرند‌.


بيمه باربري و حمل و نقل ترانزيت:

مبدا و مقصد حمل و نقل بسياري از كالاها در خارج از كشور ايران مي باشد و ممكن است كشور ايران در اين مسير حمل و نقل قرار گرفته باشد. به بيمه نامه هاي مربوط به اين نوع از حمل و نقل ها بيمه نامه هاي ترانزيت گويند.

مجوز مديريت بيمه هاي باربري و حمل و نقل براي صدور اين نوع بيمه ها الزامي مي باشد.


انواع بيمه باربري بر اساس پوشش

بيمه نامه Total Loss يا همان از بين رفتن كل كالا :

اين نوع بيمه در دنيا منسوخ شده و ديگر كاربرد چنداني ندارد و به بيمه تشريفاتي يا بيمه گمركي شهرت يافته است.

طبق اين نوع بيمه نامه زماني كه كل كالا و محموله در جريان حمل و نقل و به علت يكي از خطرات دريا، دچار خسارت شود و از بين رود بيمه گر اقدام به جبران خسارت بيمه گذار مي كند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۲۴ توسط:مفرد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :