عمومي عمومي .

عمومي

سيستم خنك كننده خودرو توسط ضد يخ چگونه عمل مي كند؟

 اديتو (Edtu) يك نوع افزودني ضديخ و ضديخ‌زدگي براي سيستم‌هاي تبريد خودروها است. اين محصول به عنوان يك مايع تخصصي طراحي شده است كه به آب تبريد خودرو اضافه مي‌شود تا جلوگيري از انجماد آب در سيستم تبريد كند و از خوردگي زيستي و خوردگي سطوح فلزي در داخل سيستم جلوگيري كند. از اديتو مي‌توان به عنوان آنتي‌فريز نيز ياد كرد.


ويژگي‌ها و مزاياي اديتو به شرح زير است:


1. **جلوگيري از انجماد آب**: از ويژگي اصلي اديتو اين است كه با افزودن آن به آب تبريد، مانع انجماد آب در دماهاي سرد مي‌شود. اين ويژگي مهم است كه به موتور اجازه مي‌دهد در دماهاي پايين‌تر از نقطه انجماد آب به درستي عمل كند.


2. **حفظ سيستم تبريد**: از اديتو براي حفظ كاركرد صحيح سيستم تبريد و جلوگيري از خوردگي‌ها و رسوبات درون سيستم استفاده مي‌شود. انجماد آب مي‌تواند باعث ترك‌ها و آسيب‌هاي جدي در سيستم تبريد شود.


3. **جلوگيري از خوردگي**: اديتو به عنوان يك محافظ براي سطوح فلزي داخل سيستم تبريد عمل مي‌كند و از خوردگي و تخريب سطوح فلزي جلوگيري مي‌كند.


4. **بهبود عمر مفيد**: استفاده منظم از اديتو به مانند استفاده از آنتي‌فريز، مي‌تواند به بهبود عمر مفيد سيستم تبريد و خودرو كمك كند.


5. **عملكرد در دماهاي متفاوت**: اديتو معمولاً تا دمايي خاص انجماد را جلوگيري مي‌كند و در دماهاي پايين‌تر از آن، مي‌تواند به عملكرد موتور و سيستم تبريد كمك كند.


6. **استفاده آسان**: اديتو به عنوان مايعي قابل افزودن به مخزن آب تبريد است و براي افزودن به مخزن كافيست دستورالعمل توليد‌كننده را دنبال كنيد.


7. **جلوگيري از ترك‌ها**: انجماد آب مي‌تواند باعث افزايش حجم آب درون سيستم تبريد و ترك‌هاي در سطوح فلزي شود. اديتو به تمديد عمر سيستم تبريد و كمك به جلوگيري از ترك‌ها كمك مي‌كند.


به عنوان خلاصه، اديتو به عنوان يك افزودني ضديخ و ضديخ‌زدگي مي‌تواند به محافظت از سيستم تبريد، كاهش خوردگي و ترك‌ها، و بهبود عمر مفيد خودرو كمك كند. اطلاعات مربوط به مقادير استفاده و تعليمات دقيق معمولاً در دستورالعمل توليد‌كننده آمده است كه براي بهترين نتيجه، بايد آنها را رعايت كنيد. ادتيو ضديخ نسلي جديد از افزودني ها مي باشند




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۵۴ توسط:مفرد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :