عمومي عمومي .

عمومي

ميزان كيفيت باربري اصفهان

اسباب كشي و بردن اثاثيه منزل يكي از مشكلات امروزه اكثر خانواده ها است كه البته گران شدن خانه و اجاره نشيني بي‌تاثير در اين موضوع نيست

ما در اين مقاله قصد داريم راجع به اثاث كشي و باربري اطلاعاتي را در اختيار شما قرار بدهيم

ما در باربري اصفهان اين مشكل را براي شما حل كرديم حمل بار و اثاثيه قيمت ثابتي ندارد و نمي توان قيمت يك اسباب كشي را به طور دقيق بيان كرد قيمت ها با توجه به عوامل مختلفي به چند دسته تقسيم مي شوند براي باروري از ماشين هاي مختلفي استفاده مي شود مثل كاميون نيسان و غيره عامل بعدي مقدار اثاثيه منزل يا اداره است در ضمن مسافتي را هم كه يك كاربر مي‌پيمايد بسته به كم و زياد آن بايد در نظر گرفت نكته ديگر اينكه وسايل خاصي مانند گاوصندوق سايدباي‌سايد و نظاير آن هزينه متفاوتي دارد البته اين نكته كه اثاثيه منزل باشد يا اداره هم مهم است چون در اداره ميزهاي بزرگ اداري گاوصندوق هاي بزرگ دارد اما منازل ميز كار يا گاوصندوق ها وزن متفاوتي دارند كه هزينه هر كدام متفاوت است

با توجه به اينكه امروزه اكثريت خانم‌ها و آقايان مشغول به كار هستند و فرصت جمع‌آوري و بسته بندي كردن لوازم منزل  يا باز كردن لوازم بسته بندي شده منزل خودرا ندارند،شركت درصد است كه اين كار را با بهترين كادر مجرب و بهترين شكل انجام دهد

اين شركت با سابقه درخشاني كه ساليان متمادي داشته است اعتماد همگان را به خود جلب كرده ابزارهايي كه جهت باروري در اين شركت استفاده مي شوند با پوششي محكم و نيروي كاري مجرب و كارآزموده در اختيار شما قرار مي گيرند

چون شركت ما داراي مديريت كارآمد متخصص مي باشد شما مي توانيد با خيال راحت سر كار رفته و كارهايتان را به اين شركت بسپاريد بدون اينكه وسايل تان ريخت  و پاش شده باشد و يا منزل شلوغي داشته باشيد. و بعد از بازگشت از سر كار بدون اينكه سردرگم باشيد

مروري مختصر بر تاريخچه حمل و نقل و جابجايي كالاها:

يكي از دغدغه هاي اصلي و مسئله‌هاي مهم بشر از گذشته تا به امروز ، جابجايي كالاها مي باشد.

انسان از زمان باستان با پديده حمل و نقل آشنا شد و همزمان با پيدايش انسان و تمدن انساني ، ارتباطات و روش هاي حمل و نقل و باربري تكامل يافت.

در ابتدا بشر براي حمل و نقل و جابجايي وسايل ، كالاها و كاروان هاي خود از چهارپايان استفاده مي كرد.

در اين نوع جابجايي ها به دلايل نبود وسايل نقليه و طولاني بودن مسافت نه تنها حمل و نقل سخت و دشوار بود بلكه بسيار زمان بر بوده است بطوري كه گاهي اوقات بعضي از اين سفرها چندين ماه به طول مي انجاميد.


با گذشت زمان به تدريج چرخ اختراع شد و از آن در ساخت وسايلي همچون درشكه ، گاري و ارابه ها براي جابجايي كالاها توسط حيوانات بهره يافتند.

جابه جايي توسط ارابه هاي بزرگ به علت سهولتي كه به دنبال داشت جايگزين حمل و نقل با پاي پياده شد و تجارت در بين شهر ، كشور و حتي قاره‌ها رونق گرفت.

در پايان قرن نوزدهم همزمان با وقوع انقلاب صنعتي و پيشرفت چشمگير تكنولوژي ، تحولات بسياري در صنعت جابجايي و ترابري رخ داد و راه هاي زميني ، هوايي و دريايي دچار تحول عمده‌اي شدند و با كيفيت‌هاي بالايي احداث شدند و همچنين با اختراع و ساخت وسايلي چون قطار ، ترن و لوكوموتيوها تحولي عظيم در صنعت حمل و نقل و جابجايي صورت گرفت.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۲۸ توسط:مفرد موضوع:

كاربرد كمربندهاي طبي براي ورزشكاران

كمربند طبي يك از محصولات طبي مي باشد كه براي درمان دردهاي كمر مورد استفاده قرار مي گيرد . كمربند طبي مي تواند در كاهش درد ناحيه كمر موثر واقع شود و به دليل اين كه ناحيه آسيب ديده را به شكل مناسبي ثابت نگه مي دارد از ميزان درد در اين قسمت از بدن كم مي كند . به همين ترتيب مي تواند باعث شود كه ستون فقرات در طول درمان ثابت نگه داشته شوند . كمربند طبي همچنين مي تواند حركت را در ناحيه كمر كنترل كند كه همين امر سبب مي شود كه درد به ميزان زيادي كاهش پيدا كرده و كنترل شود. كمربندهاي طبي از مواد مختلفي ساخته شده اند و در نوع متفاوت براي استفاده در مواقع خاصي مورد نظر قرار مي گيرند . از كمربندهاي طبي مي توان براي قسمت هاي مختلفي از ستون فقرات كه درد دارند استفاده كرد و بر اساس قسمتي از ستون فقرات كه مورد استفاده قرار مي گيرند نامگذاري آنها صورت مي گيرد . كمربندهاي طبي در مدت زمان مشخصي و طول درمان خاصي بسته مي شوند و تعيين زمان استفاده از آنها بر عهده پزشك مربوطه مي باشد و در نتيجه استفاده مناسب از اين محصول طبي مي تواند سبب شود كه فعاليت هاي روزانه مشخص به شكل مناسبي بدون اين كه اختلالي در انجام اين كارها وجود داشته باشد حاصل گردد . كمربندهاي طبي براي بينماري هاي مختلف كمر قابل استفاده هستند و براي بهبود درد پس از انجام عمل جراحي نيز استفاده از آنها توصيه مي شود . 

كاربرد كمربندهاي طبي

براي درمان كمردردهايي كه با ورزش هاي مناسب كمر بهبود پيدا نمي كنند مي توان از كمربندهاي طبي استفاده كرد . در واقع حركت مناسب ستون فقرات با استفاده از كمربندهاي طبي حاصل مي شود كه سبب مي شود بهبود در شكستگي ها بهتر شده و همجوشي نيز پس از انجام عمل جراحي با سرعت مناسبي حاصل خواهد شد . در واقع كمربندهاي طبي سبب مي شوند كه دامنه حرمت در ستون فقرات محدود شود و درد و ناراحتي در ناحيه كمر بيمار به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا خواهد كرد . كمردرد انواع مختلفي دارد و از درد حاد ممكن است شروع شود و در مدت زمان خاصي بهبود پيدا خواهد كرد. براي درمان كمردردهاي مختلف مي توان از كمربند طبي استفاده كرد تا درد بيشتر نشود و در نهايت با گذشت زمان احساس ناراحتي به ميزان زيادي كاهش پيدا خواهد كرد . گاهي دردهاي كمر به اندازه اي شديد مي باشد كه به روش هاي درماني خاصي براي تسكين درد اين ناحيه نياز است بنابراين در اين گونه موارد بايد با يك پزشك متخصص مشورت شود . كمربندهاي طبي در دو نوع موجود هستند كه يكي از انواع آن براي اصلاج انحناي ستون فقرات كاربرد بهتري دارد و استفاده از آن سبب مي شود كه بدشكي هاي موجود به شكل مناسبي ترميم شده و اصلاح شوند . نوع ديگري از كمربند طبي وجود دارد كه سبب مي شود از عضلات و استخوان هايي كه در ستون فقرات قرار دارند به شكلي ايمن محافظت شود و بهبودي در اين ناحيه به وجود آيد پس آسيب ديدگي نيز به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا مي كند . 

كمربندهاي طبي براي بيماران

كمربندهاي مختلف با توجه به شرايط مختلف بيماران طراحي و توليد شده اند تا بهترين نتيجه پس از استفاده مناسب از آنها حاصل گردد و عوارضي پس از كاربرد اين محصول طبي در بدن ايجاد نشود . بنابراين بايد به نحوه صحيح استفاده از كمربندهاي طبي و روش صحيح بستن آنها توجه كرد تا در نهايت توصيه هاي انجام شده براي كاهش درد بتوانند موثر واقع شوند . كمربندهاي طبي در نوع سفت  و نوع كشساني وجود دارند كه مي توانند درد را بهبود داده و درمان را سريع تر براي بيمار حاصل كنند . نوع كشساني از اين محصول كه براي درمان دردهاي بعد از عمل جراحي به كار مي رود مي تواند دامنه حركتي را در ستون فقرات كم كند و درمان را تسريع كند . كمربندهايي نيز وجود دارند كه به صورت غير تجويزي و طبي در بازار موجود مي باشند . از اين كمربندهاي طبي براي افرادي كه حركات مكرري در طول روز انجام مي دهند استفاده مي شود و نقش محافظتي در بدن آنها دارد تا پيچ خوردگي و خم شدگي در ناحيه كمر كمتر شود . در اين صورت از بروز مشكلات احتمالي در ناحيه كمر ممانعت خواهد كرد .


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۰۶ توسط:مفرد موضوع:

عملكرد زانوبندهاي طبي

زانوبند طبي يكي از محصولات طبي پركاربرد است كه استفاده از آن با در نظر گرفتن وضعيت بيمار مي باشد و در طرح هاي مختلفي ارائه شده است . در واقع زانوبندهاي مناسبي براي برطرف كردن مشكلات طبي بيماران تهيه شده اند و مي توان از آنها براي رفع مشكلات ساختاري موجود در اين قسمت از بدن استفاده كرد . در نهايت با كاربرد اصولي و صحيح از زانوبندهاي طبي نتايج مناسبي براي بيمار حاصل مي شود و اين وسيله كمكي سبب مي شود كه اثر بخشي مناسبي براي كاهش درد در ناحيه زانوي بيمار به وجود آيد . استفاده از زانوبند بايد با دقت صورت بگيرد تا در انجام عملكرد طبيعي در اين قسمت از پا اختلال ايجاد نشود و در نتيجه سبب آسيب ديدن قسمت هاي پايين تنه و يا قسمت هاي ديگري از بدن نشود . استفاده صحيح و نحوه بستن صحيح زانوبند بسيار مهم مي باشد تا مزاياي مناسب اين محصول طبي مشاهده شود . زانوبند طبي داراي انواع مختلفي مي باشد كه برخي از انواع اين زانوبندها براي آسيب هاي ورزشي مورد استفاده قرار مي گيرند . برخي از اين محصولات طبي براي درمان و كاهش خشكي زانو بسته مي شوند و در نهايت درد را تا ميزان زيادي كاهش مي دهند . انواعي از زانوبندهاي طبي براي پيشگيري از درد و آسيب هاي احتمالي در موقع كار كردن و يا ورزش توصيه مي شوند . 

كاربرد زانوبندها

در واقع زانوبند طبي در انواع مختلف داراي كارايي مناسبي مي باشد و سبب مي شود كه درد مفاصل تا ميزان خيلي زيادي در اين ناحيه از بدن كم شود و از زانوها در برابر كشش و تحرك و آسيب هاي احتمالي ناشي از اين حركات محافظت خواهد كرد . در واقع زانوبند سبب مي شود كه فشار وارد شده بر زانو كاهش پيدا كند و همين طور آسيب بيشتري به اين قسمت در زانوهايي كه ضعيف هستند و يا مصدوم هستند وارد نشود . اين محصول طبي سبب مي شود كه روند بهبود در بيمار با سرعت بيشتري اتفاق بيفتد. زانوها بزرگترين مفصل موجود در بدن را دارند و در نهايت وظيفه آنها اين است كه وزن بدن را هنگامي كه فرد در حالت ايستاده است و يا در حال راه رفتن و دويدن مي باشد تحمل كنند پس اين مفصل يكي از مفاصل بدن مي باشد كه در خطر آسيب ديدگي هاي جدي قرار دارد . بنابراين بايد محافظت و مراقبت مناسبي از اين ناحيه از بدن صورت بگيرد. از موارد شايعي كه سبب آسيب ديدگي زانوها مي شود . ضرب ديدگي در اين ناحيه است و آرتروز و بيماري هاي رماتيسمي نيز سبب آسيب در ناحيه زانو مي شوند. همين طور پارگي مينيسك نيز از موارد شايعي است كه آسيب ديدگي زانو را به همراه دار د. بنابراين زانوبند طبي يك از شيوه هاي ساده و موثر براي كاهش درد در اين قسمت مي باشد و در نهايت مي تواند دردهاي خفيف زانو را تا حد قابل توجهي كم كند . 

عملكرد زانوبندهاي طبي

زانوبندها با توجه به عملكردي كه دارند همين طور با توجه به ويژگي ترميمي آنها و هيمن طور به عنوان پيشگيري كننده مورد استفاده هستند و از تركيبات مختلفي نيز ساخته شده اند . زانوبندهاي طبي كشساني نوعي زانوبند هستند كه نگهدارنده ندارند و بند در آنها ديده نمي شود . از اين رو براي دردهاي آرتروز مناسب هستند و در درمان دردهاي خفيف و التهاب در ناحيه زانو به طور موثري عمل مي كنند. اين زانوبندها سبب مي شوند كه ناحيه زانو به شكل مناسبي گرم شود و در نتيجه درد در اين قسمت كمتر مي شود. زانوبندهاي حمايتي انواعي از اين محصولات طبي مي باشند كه سبب مي شوند دردهاي ناگهاني و يا آسيب هاي ناگهاني در هنگام ورزش در اين قسمت از بدن به وجود نيايد . زانوبندهاي طبي كه از نوع پلاستيكي ساخته مي شوند و انواع فلزي نيز دارند تا از مفاصل زانو به شكل درستي محافظت كامل كنند. در نهايت هنگام بستن اين زانوبندها هنگامي كه زانو خم مي شود ، آسيب ديدگي كمتر مي شود و در نهايت براي بعد از عمل جراحي نيز توصيه به استفاده از آنها شده است . براي تهيه يك زانوبند مناسب كه داراي كارايي مطلوبي باشد لازم است كه با پزشك مربوطه مشورت شود تا آسيب هاي موجود كمتر شده و درمان موثرتري نيز در اين زمينه حاصل شود . زانوبند طبي مناسب بايد داراي اندازه استاندارد باشد و داراي كشش و سختي مطلوبي باشد. همين طور به وزن زانوبند بايد توجه شود و قابليت استفاده از آن در آب نيز وجود داشته باشد .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۳۵ توسط:مفرد موضوع:

گردن بندهاي طبي سخت

گردن بند طبي از محصولات طبي پركاربرد مي باشد كه موارد استفاده متعددي دارد . گردن بند طبي طراحي شده است تا در نتيجه يك پشتيبان مناسب باشد براي ستون فقرات در ناحيه گردن تا ثبات مناسبي در اين قسمت ايجاد گردد . از گردن بند طبي براي اين كه ناحيه گردن بي حركت بماند استفاده مي شود و در نتيجه اگر ستون فقرات گردن در اثر هر مشكلي آسيب ديده باشند و تحت درمان باشند نياز به استفاده از گردن بند طبي مطابق با نظر پزشك مربوطه توصيه مي گردد . براي دردهاي شديد بايد درمان هاي موثرتري تحت نظر پزشك تجويز شوند . گردن بند هاي طبي يكي از محصولات مفيدي هستند كه مي توان از آنها براي پيشگيري از دردهاي گرن و همين طور مديريت اين دردها استفاده كرد . براي اين كه ناهنجاري هاي مختلفي كه در ناحيه گردن وجود دارد برطرف شوند و يا براي برطرف كردن ضعف عضلات استفاده از گردن بند طبي پيشنهاد مي شود . براي پشتيباني مناسب از ناحيه گردن زماني كه بدن در دوره بهبودي قرار دارد مي توان از گردنبندهاي طبي استفاده كرد . اغلب مواقع دردهايي وجود دارند كه براي درمان آنها استفاده از گردن بند طبي شايع مي باشد كه از جمله براي درمان در مواقعي كه آسيب ديدگي ايجاد شده است مورد توجه مي باشد . آسيب ديدگي ها ممكن است در اثر ورزش ايجاد شده باشند و يا تصادف كه بر ناحيه گردن تاثيرگذاشته اند در اين صورت از گردن بند طبي استفاده مي شود. همين طور كاربرد آن براي دوران نقاهت پس از انجام جراحي نيز موثر است . 

كاربرد مناسب گردن بند طبي

براي اين كه با دردهاي مزمن مقابله شود و در نهايت آسيب هايي كه در اثر رگ به رگ شدن در اين ناحيه به وجود آمده اند رفع شود توصيه به بستن گردن بند طبي در نوع مشخصي مي باشد . گردن بندهاي طبي انواع مختلفي دارند كه براي درمان دردهاي مختلف مناسب هستند . يكي از انواع اين گردنبندها نوع نرم آن مي باشد كه براي ثابت نگه داشتن سر و گردن مورد استفاده است و به همين ترتيب باعث مي شود كه آسيب ديدگي كم شود و يا از بروز ايجاد آسيب جدي ممانعت شود . اين گردن بندها گردن را به طور كامل ثابت نگه نمي دارند اما باعث مي شوند كه حركات در اين قسمت محدود شود . معمولا توصيه به استفاده از اين گردن بندها بعد از كاربرد گردن بندهاي سفت مي باشد تا بهبودي مناسبي حاصل شود . از اين محصول طبي براي برطرف كردن مشكلات جزئي كه در ناحيه گردن به وجود آمده استفاده مي شود و مي تواند اين مشكلات را رفع كند و براي پس از رگ به رگ شدن نيز كاربرد دارد . اين گردن بندها از فوم پلي اورتان ساخته شده اند و در نتيجه جاذب رطوبت نيز مي باشند و مي توانند گردن را به شكل درستي پوشش بدهند . اين محصول داراي انعطاف پذيري مناسبي مي باشد و قابليت شستشو دارد و استفاده از آن ساده مي باشد . 

گردن بندهاي طبي سخت

گردن بندهاي طبي سخت كه پلاستيكي هستند و گردن را به اندازه كافي محكم نگه مي دارند تا حمايت مناسبي در اين ناحيه ايجاد شود . اين گردن بند براي بهبود دردهاي اين ناحيه مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند براي دردهاي مختلف گردن مناسب باشد . با استفاده از گردن بند هاي سفت و سخت حركات گردن به سمت جلو و عقب محدود مي شود و در نتيجه براي افراد خاصي توسط پزشك توصيه مي گردد . اين گردن بند براي افرادي مناسب مي باشد كه دچار آسيب ديدگي شديد در ناحيه گردن هستند و يا براي افرادي كه عمل جراحي انجام داده اند. گردن بندهاي طبي در اندازه هاي مختلفي عرضه مي شوند تا قابليت استفاده از آن براي افراد مختلف وجود داشته باشد . در نهايت لايه خارجي كه در اين محصول وجود دارد محكم بوده و داراي يك تكيه گاه مي باشد و قسمت داخلي آن داراي يك پد نرم است . اگر گردن بند طبي به درستي پوشيده شود و مورد استفاده قرار بگيرد در نتيجه مي تواند نتايج مناسبي براي رفع درد و آسيب ديدگي هاي مشخص داشته باشد . اين محصول طبي معمولا براي گردن دردهاي شديد و درمان هاي خاصي توصيه مي شود و استفاده از آن در نوع مناسب توسط پزشك مربوطه تعيين مي گردد .


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۴۵ توسط:مفرد موضوع:

انواع شكم بندهاي لاغري براي استفاده روزمره

شكم بند يكي از گزينه هايي است كه داراي كاربرد متنوع در موارد مختلف مي باشد . يكي از مواردي كه از شكم بند استفاده مي شود براي لاغري و چربي سوزي است . با استفاده از اين محصول طبي مي توان آب شدن چربي ها و لاغري را در اندام مورد نظر انتظار داشت . البته براي تهيه بهترين نوع شكم بند كه نتيجه مطلوبي پس از استفاده از آن حاصل شود لازم است كه به نوع شكم بند و جنس آن دقت شود و هدف از كاربرد آن نيز مشخص گردد . شكم بند انواع مختلفي دارد و براي بسياري از افراد از جمله خانم هاي باردار در نوع خاصي پيشنهاد مي شود . به همين ترتيب براي پس از بارداري نيز شكم بندهاي مخصوصي طراحي و عرضه شده اند تا كارايي مطلوبي از آنها مشاهده شود . تناسب اندام با روش هاي مختلفي از جمله ورزش و تغذيه مناسب حاصل مي شود و رسيدن به تناسب اندام ايده آل نيازمند صرف زمان است و وقت كافي بايد براي انجام حركات ورزشي مناسب گذاشته شود . استفاده از شكم بند مي تواند در كنار همه اين موارد يك عامل موثر و مناسب براي آب كردن چربي شكم باشد و از افتادگي شكم جلوگيري كند . اين محصول قيمت خيلي بالايي ندارد و از اين رو افراد زيادي مي توانند آن را تهيه كرده مورد استفاده قرار دهند . 

مدل هاي مختلف شكم بند لاغري

بسياري از مدل هاي شكم بند به صورت ساده طراحي شده اند و استفاده از آنها نيز ساده مي باشد . برخي از مدل هاي شكم بند به عنوان شكم بندهاي حرارتي نيز شناخته مي شوند كه مي توانند گرما و حرارت توليد كنند كه نتيجه نهايي استفاده از آنها اين است كه سبب مي شوند چربي هاي بدن حركت كند و در نتيجه پس از سوزاندن چربي ها سبب لاغري و رسيدن به وزن ايده آل و مناسب مي شوند . در واقع شكم بند لاغري مي تواند سبب شود كه تعرق در بدن بيشتر شود و چربي سوزي با سرعت بيشتري اتفاق بيفتد . از شكم بند براي شكم و پهلو نيز استفاده مي شود . در نهايت شكم بند مي تواند با استفاده از حرارتي كه به صورت طبيعي در بدن ايجاد مي كند سبب شود بدون آسيب رسيدن به بدن چربي سوزي به شكل مناسبي اتفاق بيفتد . استفاده از شكم بند مناسب علاوه بر مزاياي زيادي كه دارد اگر از نوع درست و استاندارد انتخاب شود بدون هيچ مشكلي بري استفاده روزمره كاربرد داشته و اختلالي در انجام حركات و كارهاي روزانه پيش نخواهد آورد . انواع مناسب از شكم بند كه با كيفيت مطلوب توليد مي شوند هيچ نوع عارضه اي در بدن ايجاد نمي كنند و جنس آنها به گونه اي است كه سبب آسيب به پوست ناحيه شكم و پهلو نخواهند شد . اين محصول در قيمت ها و كيفيت هاي متفاوت وجود دارد و بهتر است دقت شود نوع مناسب آن انتخاب و خريداري شود . 

انواع شكم بندهاي لاغري

برخي از انواع شكم بند لاغري وجود دارند كه با استفاده از برق كار مي كنند و مي توانند حرارت ايجاد كنند . انواع ساده و خانگي از شكم بند براي خانم ها و آقايان طراحي و توليد شده است و تنوع موجود در اين بين سبب مي شود كه بتوان بهترين و مناسب ترين نوع از اين محصول طبي را خريداري كرد . يكي از موارد استفاده از شكم بند اين است كه پس از جراحي سبب مي شود كه از افتادگي شكم به شكل مناسبي ممانعت شود . از اين رو پزشك مربوطه توصيه لازم را براي خريد و استفاده صحيح از اين محصول پيشنهاد مي دهد . شكم بند همين طور براي درمان دردهاي گرفتگي كه در عضلات كمر احساس مي شوند موثر بوده و سبب بهبودي در كاهش اين دردها مي شود . به همين ترتيب با يك شكم بند خوب مي توان مهره هاي كمر را به صورت مناسبي فيكس و ثابت نگه داشت .

شكم بندهاي بارداري محصولاتي طبي براي خانم هاي باردار هستند كه وظيفه آنها حمايت از قسمت هايي مانند كمر و لگن همين طور شكم مي باشد كه در دوران بارداري توسط پزشك توصيه مي شوند و به دور شكم بسته مي شوند تا نتيجه مطلوب حاصل شود . نوع ديگري از اين محصول طبي وجود دارد كه براي پس از زايمان مناسب است و داراي لايه هاي كششي و سخت مي باشد و به گونه اي طراحي شده اند كه از زير سينه تا باسن ادامه دارند و براي آب كردن شكم پس از زايمان استفاده مي شوند .


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۴۷ توسط:مفرد موضوع:

استفاده از آرنج بند طبي

آرنج بند يكي از تجهيزات پزشكي و سلامت مي باشد كه به منظور بهبود حركات دست طراحي و توليد شده است . از آنجايي كه آرنج يكي از مفاصل بالاتنه مي باشد در اين صورت ممكن است كه آسيب ديدگي در آن زياد باشد و احتمال خشك شدن و سفت شدن عضلات نيز در اين ناحيه وجود دارد . براي اين كه از بروز اين عوارض تا حد قابل توجهي ممانعت شود مي توان از آرنج بندهاي طبي موجود استفاده كرد . در نهايت آرنج بند در انواع مختلفي عرضه مي شود و نوع مفصل دار آن به گونه اي است كه در مرحله توانبخشي مورد استفاده قرار مي گيرد تا آسيب ديدگي كاهش پيدا كند. آرنج بندها همان طور كه گفته شد انواع مختلفي دارند و مزيت نوع مفصل دار اين است كه بيمار مي تواند با استفاده از اين وسيله مفصل خود را به راحتي حركت بدهد و در نهايت با ايجاد توانايي كششي مناسبي كه توسط آرنج بند به وجود مي آيد كاركرد آن ساده مي باشد . در ضمن مي تواند از فشارهاي فيزيكي احتمالي كه ممكن است براي آرنج پيش بيايد محافظت مناسبي به وجود آورد . يكي از ويژگي هاي آرنج بند اين است كه سبب مي شود فعاليت هاي مختلف چرخشي و خمش و يا كشش هاي شديد مفصل محدود شوند . 

كاربرد آرنج بند

حركات مختلف پس از آسيب ديدگي هايي كه براي مفصل وجود دارد ممكن است خطرناك باشند از اين رو آرنج بند مي تواند محافظت مناسبي را در اين ناحيه به وجود آورد . از ديگر ويژگي ها مهمي كه آرنج بند طبي دارد اين است كه سبب مي شود روند درمان تسريع شود و در نتيجه آسيب هاي جدي تري به قسمت آرنج وارد نشود . البته در مواقع جدي تر داروهايي توسط متخصص تجويز مي شود كه اثر آنها درد را تا حدي كاهش مي دهند و استفاده از آرنج بند نيز سبب مي شود كه تا حد قابل توجهي بهبود درمان صورت بگيرد . آرنج بند مي تواند عضلات را شل كند و در نتيجه تسكين درد را به همراه داشته باشد . البته پس از اين كه وضعيت بيمار مورد بررسي قرار گرفت و ميزان درد و آسيبي كه به آرنج وارد شده مشخص گرديد . متخصصان توصيه به تهيه آرنج بند از نوع خاصي مي كنند . معمولا استفاده از آرنج بند را براي تروماتولوژِي و درمان خشكي هاي مفصلي توصيه مي كنند . آرنج بند در اصل مي تواند خطراتي كه سبب صدمه به تاندون ها روي آرنج مي شوند كاهش بدهد و به همين ترتيب با كاهش دادن فشاري كه روي تاندون ها وجود دارد از ساييدگي به ميزان بيشتر روي تاندون ها ممانعت مي كند . به همين ترتيب آرنج بند مي تواند نيروهاي انقباضي را به شكل صحيح در سراسر ساعد پخش كند كه همين امر سبب مي شود آسيب ديدگي هايي كه به وجود آمده اند با سرعت بيشتري بهبود پيدا كنند . 

استفاده از آرنج بند طبي

استفاده از آرنج بند براي بعد از عمل جراحي نيز توصيه مي شود تا استخوان ها تثبيت شوند و در نتيجه آزادسازي بافت نرم نيز به شكل مناسبي صورت بگيرد . بسياري از پزشكان توصيه مي كنند پس از اين كه جراحي استخوان صورت گرفت از آرنج بند استفاده شود . به ويژه براي زماني كه جراحي براي آسيب ديدگي هاي جدي مي باشد استفاده از آرنج بند به طور قطع پيشنهاد مي گردد . آرنج بند مي تواند به طرز مناسبي سبب شود كه حركاتي كه بعد از جراحي براي پايداري مفصل مشكل ايجاد مي كنند و خطرناك نيز هستند محدود شود . در اين صورت فشار را از روي بافت نرم برمي دارد و در نهايت سبب نتيجه گيري بهتر از عمل مي شود . در واقع آرنج بند به عنوان يك محصول طبي مناسب مي تواند نقشي موثر در دامنه حركتي داشته باشد كه در اتاق عمل به دست آمده و اين حركات را تا ميزان قابل توجهي حفظ مي كند . از جمله ديگر مزايايي كه آرنج بند دارد اين است كه مي تواند خشكي مفاصل را درمان كند بدون اين كه نياز باشد بافت نرم توسط جراحي آزادسازي شود . در نهايت سبب افزايش طول بافت مي شود كه سبب افزايش دامنه حركتي نيز مي شود . آرنج بند انواع مختلفي دارد و داراي كاربردهاي متفاوتي است. به همين ترتيب مي توان آرنج بندها را در شكل و اندازه هاي مختلف مشاهده نمود كه طراحي و توليد شده و در تجهيزات پزشكي موجود مي باشند . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۵۳ توسط:مفرد موضوع:

ويژگي هاي يك مچ بند خوب

مچ بند دست يكي از تجهيزات پزشكي مناسب براي مراقبت و محافظت از دست مي باشد . همان طور كه مي دانيد مچ دست يكي از قسمت هاي حساس دست است كه به دليل انجام كارهاي فراوان با اين قسمت ممكن است دچار آسيب شود . اگر هنگام بلند كردن اشيا و يا انجام كارهاي گوناگون با مچ دست اين قسمت ناديده گرفته شود ، ممكن است تحت فشار وارد شده دچار مشكل و التهاب شود. از اين رو لازم است كه مراقبت هاي لازم براي مچ دست به درستي صورت بگيرد تا در طولاني مدت دچار آسيب و درد جدي نشود . درد مچ دست ممكن است در اثر آسيب هاي ورزشي و يا تحمل فشار هنگام انجام كارهاي سنگين به طور ناگهاني بر روي آن باشد كه درد ناشي از آنها از خفيف تا شديد براي فرد آزاردهنده است . گاهي اوقات درد مچ دست به حدي شديد مي شود كه انجام كارهاي روزانه به صورت جزئي نيز براي فرد مشكل مي شود . بنابراين مي توان از مچ بند دست به عنوان يكي از راه حل هاي ممكن براي كاهش درد دست به هنگام كار و حركت استفاده كرد . مچ بند دست در انواع مختلف و به شكل هاي گوناگون ارائه مي شود و در انواع قابل تنظيم نيز وجود دارد تا افراد بتوانند با در نظر گرفتن اندازه دست خود آن را به ميزان دلخواه تنظيم كنند . 

مچ بند دست مي تواند حركات دست را كنترل كرده و در نتيجه سبب تسكين درد در ناحيه مچ شود . آتل هايي كه در برخي از انواع مچ بند به كار رفته اند به نوعي بايد باشند كه امكان تغيير شكل در آنها وجود داشته باشد و در نتيجه فلز آنها سبك باشد و نسبت به زنگ زدگي نيز از مقاومت مناسبي برخوردار باشند . در نتيجه يك مچ بند مناسب به گونه اي روي مچ بسته مي شود كه روي انگشتان را نگيرد و انگشتان دست بتوانند به راحتي حركت كنند و با داشتن تحرك كافي امكان انجام كار را براي فرد فراهم آورد .

 ويژگي هاي يك مچ بند خوب

 بنابراين مچ بند خوب و طبي مناسب را مي توان هنگام انجام فعاليت هاي روزانه به شكل مناسبي مورد استفاده قرار داد . در ضمن در توليد مچ بند طبي دقت مي شود كه پارچه مورد استفاده براي آن از نوع ضد حساسيت انتخاب شود تا در نتيجه پس از استفاده طولاني مدت براي پوست دست عوارضي ايجاد نگردد . البته بايد توجه داشت كه آسيب هايي كه خيلي جدي هستند و انجام كارهاي ساده روزمره را نيز با اختلال مواجه كرده اند بايد توسط يك پزشك متخصص اين امر تحت درمان قرار بگيرند .

اگر درد در ناحيه مچ خفيف باشد در نتيجه مي توان با استفاده از يك مچ بند خوب التهاب موجود را مديريت كرد و فشرده سازي به منظور كاهش اين التهابات انجام مي شود . در نتيجه اگر شست تثبيت شود و تا حد امكان بدون حركت باقي بماند بهتر است . در دردهاي متوسط كه در نتيجه بي ثباتي مفاصل به وجود آمده اند استفاده از مچ بند موثر واقع مي شود . در نتيجه با فشرده سازي مناسبي كه ايجاد مي شود مي توان انجام كارهاي روزمره را بدون مشكل پيگيري كرد . 

بنابريان بايد توجه داشت كه در انتخاب مچ بند نوعي  از آن تهيه شود كه بتواند آسيب را مديريت كند و هر كدام از انواع مچ بند به شكل خاصي طراحي شده اند تا بتوانند براي حصول نتيجه بهتر به شكل مناسبي به كار بروند . براي پيچ خوردگي هاي مچ دست انواع مختلف از مچ بند براي دردهاي خفيف تا شديد ارائه مي گردد . در واقع مچ بند به اين منظور طراحي شده است تا وضعيت دست ثابت بماند و در اين ناحيه اگر بي حركتي لازم باشد تا درد بهتر است و التهابات نيز كاهش پيدا كنند اين كار را انجام مي دهد . در بسياري موارد مچ بندهاي موجود از مواد قابل تنظيم با ضخامت ايده آل تهيه شده اند تا استفاده از آنها كاراتر و ساده تر باشد . برخي از از انواع مچ بندها به دليل سنگيني و وزني كه دارند قابل استفاده در هنگام خواب نيستند از اين رو مي توان مچ بند مناسبي را كه براي شب طراحي شده تهيه كرد . در نهايت وجود يك لايه نرم اضافي در شب مي تواند در حصول نتيجه مناسب موثر باشد . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۲۸ توسط:مفرد موضوع:

تاريخچه تپه سيلك كاشان

تپه سيلك كاشان در سه كيلومتري جنوب غربي كاشان و در سمت راست جاده كاشان به فين قرار گرفته است. قدمتي نزديك به هفت هزار سال دارد و مايه مباهات تمدن ايراني است كه ميراث ارزشمند تاريخي مانند قديمي‌ ترين خشت دست‌ ساز و سفال هاي منقوش را در خود جاي داده است. در محوطه تپه سيلك كاشان حفاري ها و كند و كاو هاي بسياري در زمان هاي مختلف انجام شده و اشيا و ظروف بسياري از دل خاك بيرون كشيده شده است.

در خرابه‌هاي تپه باستاني سيلك چند اسكلت انسان و ظروف باستاني پيدا شده‌ است كه اين اشيا در موزه‌هاي لوور فرانسه، موزهٔ ملي ايران و موزه باغ فين و موزه‌ اي در كنار اين مجموعه باستاني قرار داده شده‌ است. پيدا شدن تعداد زيادي دوك هاي ريسندگي و همچنين ابزارآلات ذوب فلزات دلالت برصنعتي بودن سيلك در آن دوران دارد. شايد تپه سيلك در نگاه اول مانند تپه‌هاي معمولي باشد اما در زير آن دنيايي سرشار از شگفتي مدفون است

چرا بايد از تپه سيلك بازديد كنيم؟


سيلك يكي از مكان‌هاي تاريخي پس از تمدن جيرفت كرمان در فلات ايران است.

جايگاه اولين تمدن شهرنشيني بشر محسوب مي شود.

تاريخچه تپه سيلك كاشان


سيلك يكي از مكان‌هاي تاريخي است كه مدارك مكتوب متعلق به دوران پيش از هخامنشي در آن پيدا شده است. نزديك به پنج‌هزار سال پيش از ميلاد، مردم غارنشين فلات ايران در پي دگرگوني‌‌هايي كه از لحاظ آب و هوا و تشكيل مزارع و چمن ‌زارها به وجود آمده بود، به دشت‌ها روي آوردند و زندگي تازه‌اي را آغاز كردند و در تمدن آن‌ها نسبت به دوران پيشين پيشرفت بيشتري ديده شد. كهن‌ترين مردم دشت‌ نشين، مردم محل سيلك نزديك كاشان بودند كه آثار زندگي آن‌ها طي كاوش‌ها كشف شده است. ميدان ‌گاه باستاني سيلك نيز در منطقه فين كاشان واقع شده ‌است و پيشينه‌ اي نزديك به هفت هزار سال دارد.

تپه سيلك دراصل ويرانه‌هاي زيگورات باستاني ايران و نيايشگاه مردمان باستاني ايران بوده است كه از گِل رس و سفال ساخته شده‌است. اين مجموعهٔ تاريخي تا سال ۱۳۱۰ خورشيدي شناسايي نشده بود و در ميان مردم كاشان به شهر نفرين شده معروف بود. هشتاد سال پيش با جاري شدن سيل در زمين‌هاي كشاورزي كاشان، اين تپه‌ها نمايان و كشف شد و در ۲۴ شهريور ۱۳۱۰ با شماره‌ ي ۳۸ در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيد

حدود ۸۰ سال قبل در كاشان سيلي جاري شد. اين سيل بيشتر زمين‌هاي كشاورزي را هدف قرار داد و پس از آن ناگهان تمدني با قدمت هزاران سال از زير زمين‌هاي كشاورزي خودنمايي كرد كه موجب حيرت همگان شد.

بعد از اين‌كه مشخص شد در اين زمين گنجينه‌اي از تاريخ مدفون است، عده زيادي به منظور كشف آثار تاريخي و فروش آن‌ها حفاري‌هاي ناشيانه‌اي در اين منطقه انجام دادند. اين آثار گران‌بهاي به دست آمده به دلال‌هاي عتيقه فروخته شده و بسياري از آن‌ها از ايران خارج شدند. با پي بردن به قدمت بسيار زياد عتيقه‌ها، سيلك جولان‌گاه غارتگران گشت. پس از اين‌كه تعداد زيادي از آثار تاريخي تمدن سيلك از موزه‌هاي غربي سر در آورد، باستان‌شناسي به نام رومن گيرشمن كه كارمند موزه لوور پاريس بود، راهي ايران شد تا سيلك، اين موزه طبيعي تاريخ تمدن انساني را از دست سودجويان نجات بخشد.

..



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۴:۱۶ توسط:مفرد موضوع:

رزين اپوكسي در ساختمان سازي

در اين مقاله ابتدا سعي مي كنيم كه اطلاعاتي راجع به اين محصول و ويژگي هاي به خصوصش به  شما ارائه دهيم در ادامه بهترين و كاربردي ترين اطلاعات را در اختيار شما قرار مي دهيم تا شما عزيزان با اين محصول و شركتي كه مي توانيد اين محصول را از آن تهيه كنيد آشنا شويد.

يكي ديگر از انواع رزين مصنوعي رزين اپوكسي است.

كاربردهاي مختلفي در هنر صنعت و كارگاه دارد.

از اين محصول در موارد متعدد و مختلفي مي‌توان بهره برد. مثلاً در سنگ فرش ها روي كانتر آشپزخانه انواع زيباي صندلي ميز مجسمه و قاب و مبلمان و قفس حتي در استخرها و آكواريوم گلخانه و يا حتي در زيورآلات و جاكليدي و غيره مي توان از اين محصول استفاده كرد.

براي خريد رزين اپوكسي بايد بدانيد كه اين ماده از دو قسمت كه با هم همخواني دارند تشكيل مي شود.

وقتي رزين مايع با هاردنر يا همان خشك كن تركيب مي‌شود هنگام تركيب اين دو قسمت با يكديگر گرماي ايجاد مي كنند و از حالت مايع به گاز تبديل مي شوند اين انفعالات شيميايي هستند و حتي چند ساعت به طول مي انجامند.

با توجه به اينكه اين محصول براي چه مصارفي استفاده مي شود شما بايد در خريد آن دقت كنيد.

بعضي از رزين اپوكسي ها مقاوم هستند در برابر حرارت،يا داراي چسبندگي بالا هستند و يا از ميزان خوبي سختي پس از خشك شدن برخوردارند.

براي مخلوط كردن اين دو تركيب رزين ها و هاردنر ها شما بايد مواردي را رعايت كنيد زيرا تركيب اشتباه باعث مي شود كار شما به كلي از بين برود و شوره بزند و يا سفت نشود و چسبنده به نظر برسد و يا حتي با كمي گرما به حالت مايع دربيايد.

براي جلوگيري از هر نوع ايرادي بهتر است به محاسبه دقيق ميزان هاردنر دقت كنيد اين محاسبه از اين قرار است: مجموعه وزن رزين مورد نياز را در مجموع نسبت اختلاط تقسيم كنيد تا ميزان هاردنر به دست بيايد.

در نتيجه رزين اپوكسي به دليل كاربرد ها و مزاياي بسياري كه دارد بسيار محبوب است البته با كمي مهارت و خلاقيت مي توان از اين راه به درآمد خوبي رسيد.

نكته‌اي كه در خريد اين محصول اهميت دارد اين است كه به علت فروش عمده اين محصول قيمت بالايي دارد اما بايد در نظر داشته باشيد كه قيمت پايين نشانه بي كيفيت بودن محصول است چرا كه تمام زحمات شما را به هدر مي دهد و باعث خراب شدن محصول نهايي مي‌شود.

اين شركت با سابقه كاري و تجربه چند سال كه در اين زمينه كسب كرده است و همچنين مشاوراني كه شما را در راستاي خريد محصول با كيفيت و مناسب با كار خود راهنمايي مي‌كنند توانسته رضايت مشتريان را به خود جلب كند.

كارفرمايان محترم مي توانند با خريد عمده از اين شركت از تخفيف ويژه برخوردار شوند.

شما مي توانيد در هر زمان كه تصميم بر گرفتن اين محصول داشتيد با مشاوران اين شركت در تماس باشيد و از مشاوره رايگان استفاده كنيد.

البته اين شركت خريد آنلاين را به علت راحتي شما در دستور كار خود قرار داده است و به زودي شما ميتوانيد از طريق سايت و از خانه خود يك خريد رضايت بخش را تجربه كنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۲:۲۲ توسط:مفرد موضوع:

چسب اپوكسي و انواع آن ها

از چسب اپوكسي چه استفاده هايي ميتوان كرد؟ اين چسب يكي از پرمصرف ترين مواد براي استفاده در زمينه هاي گوناگون مي باشد. چسب اپوكسي م براي فلزات، پلاستيك و چوب مناسب است اين چسب متشكل شده::۰ از دو جز قبل از استفاده  اين دو را بايد با هم مخلوط كرده به محض اينكه اين دو چسب را با هم مخلوط كرديد عمر مصرف چسب شروع ميشود و گاه اين چسب چند دقيقه دوام دارد و گاه چند ساعت نهايتاً چند ساعت نياز دارد تا به استحكام و چسبندگي برسد.

 شركت ما در زمينه چسب هاي اپوكسي فعاليت هاي قابل توجهي را داشته و به صورت كلي و جزئي به فروش مي رساند اين شركت چسب هاي اپوكسي را توليد در زمينه صادرات نيز فعاليت دارد قبل از استفاده از چسب اپوكسي ابتدا سطوح را سمباده كشيده و سطح را از آلودگي و گرد و غبار پاك مي كنيم سرنگ چسب را آماده كرده و اينكه آن را ببريد و به قسمت مساوي در يك ظرف تميز ريخته و مخلوط كنيد.

مقدار كمي از اين چه اثري روي ست ريخته و چند ساعت بعد خشك مي شود و قابليت چسبندگي بالايي را دارد انواع چسبهاي اپوكسي داراي مقاومت بالا و چسبندگي فوق العاده براي چسباندن و ترميم سطح وسيعي را دارند چسب هاي بوكسي را مي توان در شكل ها و اندازه هاي متفاوت در شركت ها پيدا كرد و اين شركت چسب اپوكسي را تضمين كرده و با بهترين كيفيت در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد.

اگر قطعه اي از ما بيا صندلي شما شكسته باشد يا تركيب برداشته با چسب اپوكسي به راحتي مي چسبد به  راحتي هم نمي‌توان آن را رنگ كرده و هم رنگ چوب در بياوريد.

 در صنعت ساختمان سازي ميتوان از چسب سنگ اپوكسي استفاده كرد چسب سنگ اپوكسي معمولاً از دو نوع چسب اپوكسي دوقلو است.

به دليل مزاياي بالا از جمله سرعت خشك شدن سريع استحكام عالي و مقاومت در برابر گرما و سرمايه ميباشد. چسب اپوكسي براي چسباندن و يا ترميم قطعات سنگي در صنعت ساختمان سازي استفاده مي شود چسب سنگ اپوكسي كه معمولاً دوقلو مي باشد بسيار استحكام دارد و در برابر گرما و سرما مقاوم است.

براي اطلاع از سازهاي چسب ها و نحوه اتصال آن به سايت شركت ما رفته تا بتوانيد اطلاعات جامع و گسترده اي را جعبه اين محصول در شركت ما به دست آوريد چسب دوقلوي پروكسي براي نصب سنگها و فلزات و آهن و فولاد نيز كاربرد داشته چون قابليت رنگ پذيري را دارد مي توان آن را براي قسمتهاي مختلف استفاده كرد و به هر رنگي كه بخواهيد دربياوريد جالب اينجاست كه اين چسب براي قايق فوق العاده مناسب بوده و به راحتي در زهاو شكافهايي را كه در قايق به وجود آمده را بسته و از بين ميبرد اگر نشستي در قايق پيدا شود براي برطرف كردن آن از چسب اپوكسي استفاده مي كنند اين چسب براي سطوحي كه دائماً در آب غوطه ور هستند بسيار عالي مي باشد.

شركت ما خدمات گسترده اي در زمينه انواع چسب به تمامي نقاط كشور عرضه مي دارد.

تميز كردن و پاك كردن چسب دوقلوي اپوكسي كار ساده و راحتي نيست ولي اگر شما اشتباهي به ميزان زياد استفاده كرديد و خواستيد آن را پاك كنيد چند روش وجود داردتينرو الكل به نرم شدن چسب كمك مي‌كند و فقط كافيست يك پارچه را با تينر يا الكل آغشته كرده و روي چسب بكشيد خواهيد ديد كه چسب پاك مي شود و استون ويا سركه نيز براي پاك كردن اين چسب مناسب است. براي راهنمايي بيشتر از متخصصان با تجربه ما كمك بگيريد با شركت ما با شماره تلفن هاي زير در تماس باشيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۱۹ توسط:مفرد موضوع: