عمومي عمومي .

عمومي

چگونه تب كروناي خود را اندازه گيري كنيم؟

قيمت تب سنج كرونا به عنوان يكي از لوازم ضروري در تشخيص كرونا در برندهاي مختلف متفاوت مي باشد . تب سنج يكي از تجهيزات سلامت و پزشكي مي باشد كه براي تشخيص بيماري هاي مختلف در سنين مختلف داراي كاربرد است . از اين رو بهتر است به هنگام خريد آن دقت شود كه از برندهاي مناسبي كه داراي تجربه كافي در توليد اين وسيله هستند استفاده شود تا دقت اندازه گيري بالا رفته و اطمينان بيشتري به نتايج حاصل از آن وجود داشته باشد . تب سنج در انوع مختلفي با برندهاي گوناگون توسط شركت هاي توليد كننده اين محصول به بازار عرضه شده است . انواع ديجيتالي و ليزري از اين محصول در بازار وجود دارد كه هر كدام از آنها داراي ويژگي هاي خاص خود مي باشند و با قيمتي متفاوت به بازار عرضه مي گردند . تب سنج ديجيتالي نوعي تب سنج مي باشد كه با استفاده از سنسورهاي حرارتي كه براي آن در نظر گرفته شده است دماي بدن ثبت مي گردد . در واقع استفاده از اين دستگاه به صورت هاي مختلف در انواع مقعدي و دهاني و گوش يا زير بغل ارائه مي گردد . براي اين نوع تب سنج صفحه نمايشي طراحي شده است تا ميزان تب بر روي اين صفحه ديجيتال به دقت نمايش داده شود . اين دستگاه داراي انواع مختلفي مي باشد و داراي كيفيت و كارايي لازم در سنجش مقدار تب است . براي تهيه نوع مناسب از تب سنج ديجيتالي بايد به كيفيت و قيمت توام با يكديگر توجه شود تا بهترين كارايي از آن حاصل شده و اطمينان به نتيجه آن وجود داشته باشد .

تب سنج ليزري

تب سنج ليزري در انواع موجود به عنوان تب سنجي غير تماسي نيز شناخته مي شود بدين ترتيب كه بدون تماس با هيچ قسمتي از بدن مي تواند دماي بدن را اندازه گيري كرده و روي صفحه نمايشي كه براي آن تعبيه شده است دما را نمايش بدهد . مدل ليزري از اين دستگاه به عنوان يكي از پركاربردترين آنها شناخته مي شود به ويژه در شرايط بيماري كرونا استفاده از تب سنج هاي ليزري بيشتر مي باشد تا بدون تماس با دستگاه بتوان تب را به درستي اندازه گرفت . تب بالا مي تواند نشان دهنده بيماري هاي عفوني متعددي باشد از اين رو مي توان با تعيين ميزان دماي بدن از وضعيت عمومي بدن و شرايط بيماري آگاهي كافي كسب كرد . دستگاه تب سنج ليزري به عنوان ترمومتر نيز شناخته مي شود و در هنگام استفاده از آن بايد دقت كرد كه لنز دستگاه در هر شرايطي تميز نگه داشته شود . 

كاربرد مناسب تب سنج

در كاربرد دستگاه بايد دقت كرد كه به لنز آن آسيب وارد نشود چون هر گونه آسيب و خراش مي تواند سبب اختلال در عملكرد صحيح دستگاه شود . بهتر است استفاده از اين تب سنج در جايي باشد كه گرد و غبار به ميزان قابل توجهي كم باشد و در واقع استفاده از آن در هواي پاك از اهميت بالايي برخوردار مي باشد . بهتر است قبل از آزمايش دستگاه در ابتدا تب سنج در هواي عادي قرار داده شود تا به دماي محيط برسد و پس از آن روي فرد جديد تست شود تا ميزان خطا در سنجش دما به طور كامل از بين برود .

از آنجايي كه تب سنج ليزري بدون تماس با پوست مي تواند دماي بدن افراد زيادي را اندازه گيري كند طرفداران زيادي پيدا كرده و از نظر بهداشتي مطلوب بسياري از مصرف كنندگان مي باشد. ارزيابي دقيق و مناسب با انواع تب سنج هاي موجود در بازار سبب مي شود كه اوضاع بيماري افراد وخيم تر نشود و در نتيجه كنترل تب در مراحل اوليه ساده تر صورت بگيرد .

تب سنج ليزري براي مكان هايي كه پرتردد هستند و در بيمارستان ها و مطب پزشكان داراي كاربرد بيشتري مي باشد و در قيمت هاي متنوعي عرضه شده است . قابليت مناسب براي تعيين دقيق دماي بدن از جمله ويژگي هاي مساعد براي تب سنج مي باشد كه بايد در هنگام خريد دستگاه مورد توجه قرار بگيرد .

براي تهيه انواع تب سنج خانگي ، سرعت بالاي تب سنج اهميت زيادي نخواهد داشت . از اين رو مي توان دستگاهي را كه قيمت مناسبي دارد خريداري نمود . انواع تب سنج ليزري يا تفنگي در نوع تماسي و غيرتماسي وجود دارند كه براي استفاده مناسب از نوع تماسي بايد ضد عفوني كردن مداوم آن را در نظر داشت .




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۰۹ توسط:مفرد موضوع:

چر بايد اكسيژن خون خود را اندازه گيري كنيد؟

قيمت پالس اكسيمتر با توجه به برندي كه دارد و ويژگي هاي متمايز اين دستگاه متفاوت مي باشد . پالس اكسيمتر در واقع دستگاهي مي باشد كه براي سنجش ميزان اكسيژن اشباع خون توليد شده است و به همين ترتيب مي تواند تعداد ضربان قلب را در دقيقه نمايش بدهد. اين دستگاه در انواع مختلف به صورت خانگي و كلينيكي وجود دارد  كه داراي قيمت متفاوتي براي فروش مي باشند . برخي از انواع برندهاي توليد كننده پالس اكسيمتر براي اين دستگاه گارانتي مناسبي را در نظر گرفته اند تا مشتريان با خيالي آسوده تر بتوانند محصول را خريداري كرده مورد استفاده قرار بدهند . با استفاده از اين وسيله مي توان ميزان اكسيژن خون را به دقت اندازه گيري كرد تا اگر به هر دليل مقدار اكسيژن اشباع كم باشد انجام فوريت هاي پزشكي ميسر گردد . 

پالس اكسيمتر به اين صورت استفاده مي شود كه روي انگشتاني مانند انگشت سبابه و يا انگشت شصت پا قرار مي گيرد يا اين كه روي قسمت هاي ديگر بدن مانند نوك بيني و همين طور لاله گوش نيز مي توان آن را براي اندازه گيري اكسيژن خون قرار داد . عملكرد دستگاه به اين صورت مي باشد كه سنسور مناسب وجود دارد تا سطح اكسيژن را به دقت بسنجد . پروب تعبيه شده روي دستگاه در اتصال با انگشتان و با استفاده از ديودي كه منتشر كننده نور مي باشد نور را از بافت هاي مورد نظر عبور مي دهد و گيرنده نور آن را دريافت كرده و در نهايت نور جذب شده اطلاعاتي را به دستگاه منتقل مي كند . براي استفاده درست از دستگاه پالس اكسيمتر بايد توجه كرد كه مانعي در محل اتصال دستگاه با انگشت نباشد . 

اندازه گيري اكسيژن خون با پالس اكسيمتر

ميزان نرمال اكسيژن خون از اهميت بالايي برخوردار مي باشد و اندازه گيري دقيق آن مي تواند در بروز بسياري از بيماري ها و شدت يافتن آنها ممانعت كند . اين دستگاه در واقع در دو نوع انگشتي كه به صورت متحرك يا مركزي مي باشد و نوع ثابت تقسيم بندي مي شود كه مي تواند ضربان قلب و اكسيژن خون را به درستي اندازه گيري كند.  از آنجايي كه آسيب به ريه مي تواند سبب شود كه اكسيژن خون و مقدار جذب آن كاهش پيدا كند از اين رو لازم است كه در زمان حساس ، ميزان اكسيژن خون به دقت تشخيص داده شود تا آسيب هاي ناشي از كمبود سطح اكسيژن جدي نشود . يكي از علائم مهم و هشدار دهنده كمبود اكسيژن تنگي نفس مي باشد اما در برخي موارد اين علائم به وضوح قابل مشاهده نيست از اين رو استفاده از پالس اكسيمتر اهميت خود را نشان مي دهد . يكي از مواردي كه اين دستگاه نقش مهم در آن دارد براي تشخيص كرونا مي باشد و مي توان با استفاده اصولي و صحيح از دستگاه ميزان اكسيژن خون را در افرادي كه علائم بيماري دارند به دقت ارزيابي كرد . 

كاربرد دستگاه پالس اكسيمتر

ميزان مشخص و محدوده معين در ميزان اكسيژن خون به مقدار 95 وجود دارد كه به هر دليل اگر توسط دستگاه ، ميزان اكسيژن خون فرد پس از اندازه گيري كمتر نشان داده شود بايد مورد بررسي قرار بگيرد .

پالس اكسيمتر همان طور كه گفته شد انواع مختلفي دارد كه از نوع متحرك آن در اورژانس ها استفاده مي شود و از نوع ثابت آن براي اندازه گيري سطح اكسيژن خون بيماراني كه بستري هستند استفاده مي شود و همين طور در اتاق هاي احيا نيز مي توان نوع ثابت  از اين دستگاه را مشاهده كرد . قبل از خريد دستگاه بهتر است كه با پزشك يا يك فرد متخصص در زمينه اين تهيه اين تجهيزات صحبت شو د. پيشنهاد مي شود براي افرادي كه داراي بيماري هاي مزمن تنفسي هستند نوعي از دستگاه كه پيشرفته تر و دقيق تر مي باشد خريداري شود .

در موارد متعددي ممكن است در اعداد خوانده شده دستگاه خطا وجود داشته باشد و اين اعداد اطمينان كمتري در تشخيص ايجاد كنند. براي افرادي كه ناخن مصنوعي و يا لاك دارند ممكن است خطاي خواندن عدد وجود داشته باشد و اعداد به صورت واقعي نشان داده نشوند . همين طور براي افرادي كه بيماري هايي دارند كه ميزان خون رساني به نوك انگشتان آنها كمتر مي باشد ممكن است عدد نمايش داده شده توسط دستگاه كاذب باشد و با درصد خطاي بالايي نيز همراه گردد .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۲۵ توسط:مفرد موضوع:

اكسيژن خون خود را چرا بايد اندازه گيري كرد؟

دستگاه تست اكسيژن خون يكي از تجهيزات  سلامت و پزشكي مهم مي باشد كه سطح اكسيژن خون را اندازه گيري مي كند.  در واقع اين دستگاه با اندازه گيري ميزان اكسيژن خون نقش مهمي در تعيين وضعيت بيماران دارد به ويژه در شرايطي كه بيماري كرونا وجود دارد تعيين اندازه اكسيژن خود از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد تا آگاهي از سلامت و وضعيت بيماربه شكل دقيق تري وجود داشته باشد . از اين رو سنجش اندازه اكسيژن خون فرد  داراي اهميت بسيار زيادي مي باشد . اين دستگاه در مطب ها و بيمارستان ها وجود  دارد اما مي توان آن را در نوع خانگي نيز تهيه كرده و مورد استفاده قرار داد . از اين رو براي آگاهي از ميزان اكسيژن خون لازم نيست كه به مطب پزشك مراجعه شود و هر جا لازم باشد مي توان اين دستگاه را مورد استفاده قرار داد .

در واقع دستگاه تست اكسيژن خون داراي يك حسگر مي باشد كه شباهت به گيره پلاستيكي دارد و در روي انگشتان اشاره قرار مي گيرد و مي توان آن را روي لاله گوش نيز قرار داد . در اين صورت اندازه اكسيژن خون در اندام ها را مي توان روي صفحه كوچكي كه براي دستگاه تعبيه شده است به صورت درصد مشاهده نمود . سطح اكسيژن مورد قبول براي افرادي كه شرايط نرمال دارند بالاي 95 مي باشد با اندازه گيري ميزان اكسيژن خون و مقايسه آن با عدد نرمال مي توان مشخص كرد كه در شرايط خاص ، ميزان اكسيژن خون در چه شرايطي قرار دارد . 

كاربرد دستگاه تست اكسيژن خون

كاربرد اين دستگاه ساده بوده و در زمان مناسب و با سرعت خوب مي تواند كار اندازه گيري اكسيژن خون را براي فرد انجام دهد . در واقع دقت خواندن ميزان اكسيژن خون در اين دستگاه با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي شود كه از جمله عواملي كه بر روي آن اثرگذار هستند شامل رنگ پوست ، است . رنگ پوست با رنگدانه هاي بيشتر ممكن است كه سبب شود قرائت در برخي از انواع دستگاه هاي اندازه گيري اكسيژن خون بيشتر شود . وجود شرايطي كه سبب مي شود گردش خون با مشكل مواجه شود در نتيجه ميزان گردش خون در دست ها و انگشتان كمتر شده و اين امر ممكن است سبب شود كه ميزان اكسيژن خون كمتر نشان داده شود . يكي ديگر از عواملي كه سبب مي شود خواندن عدد به ميزان كمتر روي دستگاه وجود داشته باشد سرد بودن دست ها است . پوست مرطوب يا پوستي كه عرق كرده و رطوبت دارد در اندازه گيري اكسيژن خون ممكن است سبب متغير شدن عدد خوانده شده در دستگاه شود . 

ناخن هاي ضخيم تر ممكن است كه سبب شوند نفوذ نور مسدود شود از اين رو ممكن است كه قرائت دستگاه اكسيژن خون كمتر شود. از عوامل موثر ديگر براي اندازه گيري اكسيژن خون وجود پوليش ناخن مي باشد . وجود خالكوبي و يا كبودي در انگشتان از عوامل مهم ديگري مي باشد كه مي توانند در دقت خواندن دستگاه اكسيژن خون تاثيرگذار باشند از اين رو در مواجهه با اين موارد مي توان يك انگشت ديگر و يا اندام ديگري را براي اندازه گيري اكسيژن خون انتخاب كرد تا كار قرائت عدد موجود با دقت بالاتري صورت بگيرد .

انواع دستگاه تست اكسيژن خون

انواع دستگاه هاي اندازه گيري سطح اكسيژن خون كه در نوع خانگي ارائه مي شوند ممكن است مانند انواع پزشكي دقت بالايي نداشته باشند اما استفاده از آنها ساده تر مي باشد . در واقع هنگام استفاده از دستگاه هاي خانگي براي سنجش ميزان فشار خون بايد توجه كرد كه از دستگاه به درستي استفاده شود تا با كاربرد بهينه از دستگاه نتيجه درستي از آن حاصل گردد .  در واقع بايد دستگاه هايي تهيه شود كه مورد تاييد باشند و در نوع استاندارد و باكيفت توليد و عرضه شده باشند . دستگاه هاي مناسب را مي توان از فروشگاه هاي معتبر تجهيزات پزشكي كه داراي انواع مختلفي از دستگاه هاي سنجش اكسيژن خون مي باشند تهيه كرد .

از آنجايي كه علائم كمبود اكسيژن خون ممكن است با تنگي نفس همراه باشد بايد دقت كرد كه اكسيژن خون به درستي اندازه گيري شود تا آسيبي به فرد وارد نشود . در واقع كمبود اكسيژن خون مي تواند نشانه اي از آسيب ريه باشد و در شرايطي كه بيماري كرونا وجود دارد اندازه گيري ميزان اكسيژن خون و جذب اكسيژن يك عوامل مهم در بهبود سلامت افراد تلقي مي گردد .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۲۴ توسط:مفرد موضوع:

انواع دستگاه هاي فشار خون

دستگاه فشار خون Omron يكي از انواع برندهاي دستگاه سنجش و اندازه گيري فشار خون مي باشد كه در بازار وجود دارد . اين دستگاه علاوه بر فشار خون مي تواند ضربان قلب را نيز محاسبه كند . هر يك از انواع دستگاه هاي فشار خون در برندهاي گوناگون با كارايي و ويژگي هاي متفاوتي عرضه شده اند كه قيمت فروش آنها نيز به صورت متفاوتي در نظر گرفته مي شود . اين دستگاه ها داراي دقت متفاوتي در اندازه گيري و سنجش ميزان فشار خون مي باشند از اين رو بهتر است براي اندازه گيري فشار خون نوعي كه داراي دقت بالا و درصد خطاي كمتري است خريداري شود . به همين ترتيب قيمت انواع دستگاه فشار خون نيز متفاوت مي باشد . دستگاه فشار خون Omron كه يكي از برندهاي شناخته شده براي توليد فشارسنج مي باشد از تكنولوژي هاي مناسبي براي توليد اين دستگاه استفاده كرده است . اين محصول به صورت هوشمند ارائه مي شود و داراي كارايي مناسبي است كه استفاده از آن ساده بوده و با تمركز مناسبي براي سنجش فشار خون به كار مي رود . فشارسنج هاي توليد شده اين برند به صورت ديجيتالي عرضه مي شوند و در نتيجه كار كردن با آنها بسيار ساده مي باشد . از اين رو مزاياي زيادي براي افرادي دارد كه قصد دارند به شكل مناسبي در هر زمان كه مي خواهند از ميزان فشار خون خود آگاهي داشته باشند . در واقع اين دستگاه با داشتن يك مانيتور و كيسه باد داراي قطعاتي ساده براي اندازه گيري فشار خون مي باشد . اطلاعاتي كه در مورد فشار خون و ضربان قلب وجود دارد پس از اندازه گيري روي صفحه  دستگاه نمايش داده مي شود . از اين جهت بدون اين كه نياز به كمك كسي باشد مي توان فشار خون را با دقت مناسبي اندازه گيري نمود . 

كاربرد دستگاه فشار خون

طراحي  دستگاه فشار خون Omron در مدل هاي بازويي و مچي وجود دارد كه با توجه به نياز مصرف كنندگان توليد و عرضه شده است . انتخاب نوع مچي و بازويي بسته به نظر فرد متفاوت مي باشد . استفاده از نوع مچي راحت تر بوده و به سادگي روي مچ قرار مي گيرد تا اندازه فشار خون را به شكلي ساده نشان بدهد .

فشارسنج بازويي نوعي است كه روي بازو قرار مي گيرد و در استفاده از آن بايد توجه كرد كه كيسه هوا به صورت دقيق در قسمت مناسب بازو قرار بگيرد تا كار اندازه گيري دقيق تر شود . اطلاعاتي كه مربوط به اندازه فشار خون و ضربان قلب مي باشند ممكن است در نوع بازويي سخت تر خوانده شود از اين رو برخي از انواع اين دستگاه ها مجهز به سيستم سخن گو هستند تا كار خواندن اطلاعات تسهيل شود. در نتيجه فشار سنج به صورت خودكار اطلاعات سلامت افراد را با صداي بلند مي خواند . استفاده از راه حل خلاقانه براي توليد محصول و همين طور فناوري هاي مناسب در جهت توليد يك محصول بي نظير كه توليد فشار سنج را متمايز از بقيه برندها مي سازد بسيار مهم است . قيمت انواع مختلف از فشارسنج ها با توجه به نوع و كاربردي كه دارند تفاوت دارد و در نوع بازويي و مچي نيز به شكل متفاوتي در نظر گرفته مي شود .

كارايي انواع فشارسنج

به هر ميزان كارايي و دقت فشارسنج بيشتر باشد طرفداران بيشتري خواهد داشت و نقش مهمي نيز در سلامت و مراقبت افراد ايفا مي كند. اين محصول مراقبتي بايد به گونه اي توليد شود كه دقت و كارايي را توام با يكديگر ارائه دهد . امكان مقايسه انواع مختلف از فشارسنج با برندهاي گوناگون وجود دارد تا مشتريان بتوانند مطلوب ترين نوع آن را با قيمتي كه در نظر گرفته اند خريداري كنند .

تهيه يك فشارسنج خوب مي تواند اطلاعات مربوط به فشار خون و ضربان قلب را هر جا كه لازم باشد براي فرد فراهم كند. از اين رو طراحي متنوع اين دستگاه سبب تسهيل در اندازه گيري فشار خون شده است . در برخي از مدل هاي دستگاه فشار خون Omron وجود حافظه داخلي به عنوان يك مزيت مهم سبب مي شود كه افراد بتوانند به راحتي به اطلاعاتي كه در چند روز اخير براي اندازه گيري فشار خون خود داشته اند دسترسي پيدا كنند و از روند سلامتي خود آگاهي كاملي به دست آورند . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۰۶ توسط:مفرد موضوع:

فشار خون خود را اندازه گيري كنيد

قيمت دستگاه فشار خون در برندهاي مختلف به شكل متفاوتي تعيين مي شود . انواع دستگاه فشار خون در برندهاي ايراني و خارجي در بازار وجود دارند كه با داشتن كارايي و كيفيت متفاوت با قيمت متنوع به بازار مصرف كننده عرضه شده اند . براي تهيه يك دستگاه فشار خون بايد دقت كرد بهترين نوع آن كه داراي كيفيت و كارايي لازم باشد تهيه گردد . به هر ميزان كه اين دستگاه داراي كيفيت بيشتري باشد در نهايت ميزان اندازه گيري فشار خون را دقيق تر ارائه مي دهد و نتيجه حاصل از آن نيز با اطمينان بيشتري در نظر گرفته مي شود . دستگاه فشار خون يكي از تجهيزات پزشكي مهم مي باشد كه براي اندازه گيري فشار خون به كار مي رود. براي برخي از افراد كه همواره داراي فشار خون متغير هستند و يا فشار خون آنها بالا مي رود بهتر است كه يك دستگاه فشار خون تهيه كنند . اين دستگاه در انواع مختلف ديجيتالي نيز توليد شده است تا كار اندازه گيري فشار خون دقيق تر و راحت تر شود . دستگاه فشار خون داراي انواع مختلفي مي باشد كه از جمله آنها مي توان به انواع ديجيتالي بازويي ، ديجيتالي مچي ، انواع فشارسنج هاي عقربه اي و همين طور مدل هايي از اين دستگاه كه به صورت جيوه اي هستند اشاره كرد . در برخي از برندهاي معتبر توليد كننده فشارسنج ضمانت نامه اي ضميمه محصول مي شود تا در نتيجه اطمينان از كيفيت محصول وجود داشته باشد . بهتر است تهيه اين محصول از برندهاي معتبر كه داراي تجربه در توليد اين محصول هستند صورت بگيرد تا بتوان به نتيجه حاصل از آن بيشتر اطمينان كرد .

تهيه دستگاه فشار خون در نوع مناسب

قيمت توليد اين محصول نيز بسيار متنوع است و با در نظر گرفتن ويژگي هاي مختلفي تعيين مي گردد . انتخاب هر كدام از فشارسنج هاي عقربه اي و ديجيتالي ويژگي هاي خاص خود را دارد . كاربرد انواع ديجيتالي براي بسياري از افراد راحت تر است از اين رو به عنوان وسيله اي در دسترس كه كاربرد ساده اي دارد قابل تهيه مي باشد . اغلب فشارسنج هاي عقربه اي براي اندازه گيري فشار خون به صورت دقيق نياز به آموزش دارند از اين رو توصيه مي شود تنها افرادي كه آشنايي كامل با عملكرد اين دستگاه دارند آن را خريداري كنند .

وجود يك صفحه نمايش واضح و مناسب در انواع ديجيتالي كار اندازه گيري را ساده تر مي كند . در ضمن از آنجايي كه فشارسنج هاي دستي نيازي به برق و باتري ندارند ممكن است از اين نظر نسبت به انواع ديجيتالي داراي مزيت باشند . دستگاه فشار خون در انواع تمام اتوماتيك نيز توليد و عرضه شده است كه مي تواند فشار خون و ضربان قلب را به شكل مناسبي اندازه گيري نمايد . در برخي از انواع اين محصول امكان ذخيره اندازه هاي گرفته شده در چند روز اخير وجود دارد از اين رو افرادي كه مبتلا به فشار خون بالا هستند مي توانند اندازه هاي ذخيره شده فشار خون خود را در چند روز اخير به راحتي مقايسه كرده و از روند بيماري خود آگاه باشند. در انواع فشارسنج ها براي اندازه گيري مناسب فشار خون دفترچه هاي راهنمايي در نظر گرفته شده است تا به بهترين نحو ممكن بتوان از اين دستگاه استفاده كرد .

دستگاه فشار خون و انواع آن

دستگاه فشار خون به عنوان يك محصول مراقبتي محسوب مي شود و نوع جيوه اي از فشارسنج يكي از انواع قديمي اين محصول مي باشد كه از دقت بسيار بالايي در اندازه گيري فشار خون برخوردار است . اين نوع دستگاه خطاي كم و دوام بالايي دارد از اين رو هنوز نيز طرفداران خاص خود را دارا مي باشد . انواع فشارسنج با توجه به مدل و برندي كه دارند با قيمت متنوعي به بازار ارائه شده اند . كارايي اين محصول با دقت بالا داراي اهميت زيادي است و از اين رو خريداري آن بايد با در نظر گرفتن ويژگي هاي متمايز كننده صورت بگيرد .

همان طور كه گفته شد دستگاه فشارسنج ديجيتالي انواع مختلفي از نوع بازويي و مچي دارد . دستگاه اندازه گيري فشار خون از نوع ديجيتالي كه روي بازو قرار مي گيرد نسبت به نوع مچي از آن داراي دقت و كارايي مناسب تري مي باشد از اين رو توصيه مي شود افرادي كه حساس به اندازه گيري فشار خون خود  هستند نوع بازويي را خريداري و استفاده كنند .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۳۳ توسط:مفرد موضوع:

چرا بايد پوشك مناسب خريداري كنيد؟

خريد پوشك بچه ارزان كه داراي كيفيت مناسب و ايده آل مصرف كننده باشد در برخي از برندهاي توليد شده از اين محصول موجود است . پوشك بچه بايد داراي ويژگي هاي فيزيكي مناسبي باشد تا بتوان از آن بهترين استفاده را داشت . در واقع توام شدن قيمت و كيفيت مي تواند يك ويژگي مناسب براي پوشك بچه باشد . خريد يك پوشك بچه خوب و باكيفيت علاوه بر حفظ بهداشت نوزاد سبب مي شود كه پوست كودك سالم بماند و مادر نيز با خيالي آسوده تر در زمان مناسب اقدام به تعويض پوشك كند . به هر ميزان كه قدرت جذب پوشك بالاتر باشد در نهايت امكان تعويض آن در شرايط مناسب افزايش پيدا مي كند.  از آنجايي كه پوشك بچه به عنوان يكي از لوازم ضروري و مهم در مراقبت از نوزاد و حفظ بهداشت كودك محسوب مي شود خريد نوع مناسب از اين محصول مي تواند امري مهم باشد . براي خريد يك پوشك بچه بايد دقت كرد كه داراي سايز مناسبي براي كودك باشد و براي تهيه مناسب ترين نوع آن بايد وزن كودك و همين طور اندازه بدن او در نظر گرفته شود . 

براي هر يك از برندهاي پوشك بچه سايزبندي هاي مختلفي در توليد پوشك بچه وجود دارد از اين رو بايد هنگام خريد برند خاصي به اندازه پوشك دقت كرد تا متناسب با اندازه بدن كودك باشد . با انتخاب يك پوشك كه داراي اندازه اي متناسب با بدن نوزاد است در نتيجه قدرت جذب بيشتر شده و راحتي بيشتري از آن احساس مي شود . در برندهاي مختلف پوشك مي توان سايزبندي را كه متناسب با وزن است مشاهده نمود . برخي از مارك هاي توليد كننده پوشك سايزهاي متنوع تري براي راحتي بيشتر توليد و عرضه كرده اند . 

توليد پوشك بچه در برندهاي گوناگون

برخي از برندهاي توليد كننده پوشك از اولين ها در ارائه اين محصول هستند و بسياري از افراد ترجيح مي دهند كه از برندهاي قديمي تر خريد كنند . به هر ميزان كه پوشك داراي كيفيت بالاتر باشد و در هنگام راه رفتن براي كودك راحت تر باشد در نتيجه طرفداران بيشتري نيز خواهد داشت . محصولات زيادي از پوشك بچه وجود دارد كه داراي ويژگي هاي متمايز در توليد اين محصول هستند . در برخي از برندها مي توان قدرت جذب بالايي را مشاهده نمود كه با وجود اين ويژگي پوست كودك خيس نمي ماند و در نهايت حساسيت پوستي براي او ايجاد نمي شود . از ديگر ويژگي هاي مناسب براي جذب بالا اين است كه نشتي و انتشار بو نيز وجود نخواهد داشت و اگر پوشك به هر دليل ديرتر از زمان مشخص تعويض گردد نشتي به حداقل ممكن مي رسد . در نتيجه پوشكي ك هراحتي و سلامتي كودك را به دنبال دارد يك پوشك خوب تلقي مي شود . 

از ديگر برندهاي پوشك بچه نمونه هاي خارجي هستند كه طرفداران زيادي دارند اما به دليل داشتن قيمت بالاتر اغلب براي برخي افراد صرفه اقتصادي ندارد كه آنها را خريداري كنند . از اين رو ترجيح داده مي شود برندهاي مشابه با قيمت مناسب تهيه شود .

توليد انواع پوشك باكيفيت

برخي از توليد كنندگان پوشك بچه از مواد مختلفي در توليد اين محصول استفاده كرده اند تا حساسيت پوستي را تا حد قابل توجهي كاهش بدهنداز جمله اين مواد شامل لوسيون و ويتامين E است . برندهاي خوش نامي كه توليد كننده پوشك ارزان و باكيفيت هستند كه علاوه بر ظرافت در طراحي داراي جذب بالا بوده و امكان هدايت جريان هوا را به شكل مناسبي فراهم مي كنند .

به هر ترتيب از آنجايي كه پوشك بچه يك محصول حساس و مهم مي باشد در طراحي و توليد آن دقت بالايي وجود دارد . با در نظر گرفتن قيمت و كيفيت پوشك همين طور سايز پوشك مي توان اين محصول را با هزينه متفاوتي خريداري كرد . برندهاي شناخته شده با كيفيت بالاتر در نتيجه ممكن است با قيمت بالاتري نيز عرضه شوند . با انجام مشاوره هاي مناسب و اطلاع از قيمت هاي پوشك بچه و مقايسه ويژگي هاي پوشك بچه در برندهاي مختلفي كه در بازار مصرف كننده وجود دارد امكان خريد بهترين و مناسب ترين قيمت از اين محصول براي افراد فراهم شده است . بهتر استت دقت شود در خريد اين محصول ، كيفيت فداي قيمت نشود و در نهايت محصولي تهيه گردد كه انتظارات مناسب از مصرف محصول را به بهترين شكل ممكن براي مصرف كننده برآورده كند .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۰۳ توسط:مفرد موضوع: